Thursday 28 February 2013

Tunggu, Perap, Sidai dan Gantung.....

Assalamulaikum WBH...

Dah lama blog ni terperap... dah bersarang dan hari ni la baru dapat nak coret-coret sikit cerira yang agak basi tp still menarik (untuk tuan blog)...

Orang kata menuggun memang satu penyiksaaan, macam menuggu buah durian bila nak gugur sebab buah durian takleh dikait yer.. sebelum Raya Cina lepas, saya ada buat deal ngan factory untuk transport cotton fabric ke sini.... saya tak sangka disebabkan cuti raya cina.. saya terpaksa menuggu selama 3 minggu lebih untuk sampai.. but Alhamdulilllah egala penantian berakhir dengan kegembiraan.. 

oleh kerana sampainya barang pada hari Rabu... kami perapkan dulu kain-kain tersebut sbb takde masa nak potong.. kerja meh... susah nak bagi2 kan masa bila sampainya volume lagi besar dari biasa order... nak potong, lipat sidai, gantung semuanya ada.... Dalam 600 lai kain yang terperap.. ada customer yang mmg dah tak sabar nak datang pick up.. sudanhya dia kena pilih sendiri dan mencari corak-corak yang cantik (wal hal semuanya cantik meh)....

Esokkerja-kerja menyidai dan mengantung kain akan bermula.. Stok baru sudah separuh terbang melayang.. kedai kami masih belum tergantung stock-stok baru... 

Jadi kepada sesiapa yang berminat dengan English Cotton original.. haruslah cepat-cepat  visit
www.lasuficotton.com atau fb lasufi cotton 

 Saya tinggalkan anda model cilik Lasufi Cotton









boleh lawat PAGE saya 


No comments: