Monday 19 November 2012

Anak nan 3 orang

Assalamualaikum WBH

Hari sabtu lepas kain yang di order pada hari Isnin (12 Nov12), dah sampai. Wahhh.. sungguh laju kali ni.. tak sampai seminggu stok baru dah sampai. Kata Driver Lorry kali ni express maaa.

ok la saya lagi suka, lagi cepat sampai lagi cepat jalannya InsyaAllah...

Maka pagi sabtu tu lepas breakfast (hari cuti slalu breakfast lewat.. matahari dah meninggi kita baru nak makan) apa lagi kerja-kerja punggah barang bermula.  Kami keluarkan semua isi kain dari guni packing., Kata suami dalam 450 lai kain. sambil congak2 dan kira meter supaya sama dengan apa yang diorder.  

Malam tadi kami buat make over kedai sikit. susun -susun kain baru dan lama. seperti biasa anak bujang saya akan menolong sama jugak anak dara... nampaknya mereka berminat dalam bisnes kain ni. Kata suami kalau dah memang keturunan .. memang bisnes kain je yang pandai.... tapi hakikatnya memang betul. Kalu tengok kat Jalan TAR KL sapa yang memonopoli bisnes ni, kalu bukan orang Pakistan. Bukan setakat Jalan TAR, kampung saya pun di Kuantan kalu bukan India mesti Pakistan yang bergiat cemerlang dalam bisnes textile.. kami berharap kami pun akan jadi seperti mereka di dalam bidang ni...




Sibuk melipat kain

Gaya lebih

Abang berehat ngan Adik.. Kakak mengangkat kain yang sudah dilipat

Semua kain dah siap disusun... ada dalam 50 design lagi yang belum advertised. Malam ni kita kerjakan kain lagi..

kepada mereka yang berminat nak order boleh visit fb lasufi cotton personal atau lasufi cotton page...
www.lasuficotton.com belum upload lagi... mlm ni pulak yer

1 comment:

Anonymous said...

boleh pilih nak buat menantu yg mana 1 nih - eta-